"SUPER ŚCIEŻKA - atrakcyjne zagospodarowanie terenu łączącego górny i dolny taras Aniołek"

Rozpoczęliśmy realizację  zadania pn. "SUPER ŚCIEŻKA - atrakcyjne zagospodarowanie terenu łączącego górny i dolny taras Aniołek" w ramach Budżetu Obywatelskiego 2020.

 Aniolki LOK 1 2

Widok przed rozpoczęciem realizacji zadania:

anioli

 

Zadanie obejmuje m.in.
- Utwardzenie nawierzchni istniejącej ścieżki na długości 147 m wraz z
wykonaniem schodów terenowych;
- Przebudowa istniejącego ogrodzenia w 2 lokalizacjach/poszerzenie
istniejącego przejścia;
- Elementy małej architektury – ławki, kosze na śmieci, stół piknikowy;
- Montaż urządzeń ścieżki dydaktycznej wraz z drogowskazami;
- Budowa wybiegu dla psów;
- Oświetlenie terenu w rejonie wejścia na wybieg dla psów

Termin realizacji: sierpień 2022 r.

Aktualizacja, 05.07.2022 r.

Prace z układaniem nowej nawierzchni ścieżki są zaawansowane. Wykonano już schody i dużą część z zakresu przy akademikach.

Wronia Gorka etap 2 04 07 22 7

Aktualizacja, 24.05.2022 r.

25 maja rozpoczną się prace związane realizacją zadania. Mogą pojawić się utrudnienia w ruchu pieszym na ścieżkach.

Supersciezka Aniolki 24 05 22 szablon OpenStreetMap3

Aktualizacja, 2.05.2022 r.

Umowę na realizację zadania podpisano z firmą HYDRO-MAG Sp. z o.o. Koszt prac to niecałe 419 tys. złotych. Koniec inwestycji przewidziano w sierpniu 2022 r.

Aktualizacja, 25.04.2022 r.

Dokonano wyboru oferty. W najbliższym czasie umowa zostanie podpisana z firmą HYDRO-MAG Sp. z o.o.

Aktualizacja, 9.03.2022 r.

Na realizację zadania zabezpieczono 190 190,00 zł. Wpłynęły cztery oferty, które są obecnie analizowane:

  1. UNION INVEST Sp. z o.o. - 524 875,44 zł
  2. Lehmann Sp. z o.o. Sp. k. - 561 310,50 zł
  3. HYDRO-MAG Sp. z o.o. - 418 733,00 zł
  4. Firma Ogólnobudowlana „ARAT” Krzysztof Makurat - 480 000,00 zł

Aktualizacja, 2.03.2022 r.

Otwarcie ofert przesunięto na 9 marca.

Aktualizacja, 16.02.2022 r.

Ogłoszono ponownie przetarg na realizację zadania. Otwarcie ofert zaplanowano 3 marca. Realizacja ma potrwać 6 miesięcy od daty podpisania umowy.

Aktualizacja, 1.12.2021 r.

Z uwagi na zbyt wysokie oferty przetarg został unieważniony.

Aktualizacja, 18.11.2021 r. 

Na realizację zadania zabezpieczono 212 930,00 zł. Wpłynęły trzy oferty, które są obecnie analizowane:

  1. IMSTUDIO.PL Agencja Reklamowa/Producent Reklam Marcin Waśko - 354 930,00
  2. Lehmann Sp. z o.o. Sp. k. - 526 650,33 zł
  3. UNION INVEST Sp. z o.o - 521 131,89 zł

Aktualizacja, 26.10.2021 r.

Ogłoszono przetarg na realizację zadania. Otwarcie ofert zaplanowano na 18 listopada. Prace mają potrwać 5 miesięcy od daty podpisania umowy.

Aktualizacja, 19.08.2021 r.

Z uwagi na fakt, że oferta złożona w przetargu przekroczyła kwotę, jaką Gmina Miasta Gdańska przeznaczyła na realizację zadania, przetarg został unieważniony.

Aktualizacja, 3.08.2021 r.

3 sierpnia poznaliśmy oferty w przetargu. Na realizację zadania zabezpieczono 212 930,00 zł. Wpłynęła jedna oferta, która jest obecnie analizowana:

1. Lehmann Sp. z o.o. S. k. - 463 710,00 zł

Aktualizacja, 23.07.2021 r.

Ogłoszono przetarg na realizację zadania. Otwarcie ofert zaplanowano na 3 sierpnia. Realizacja ma potrwać 13 tygodni od daty podpisania umowy.

Aktualizacja, 6.07.2021 r.

W przetargu nie wypłynęła żadna oferta. Przetarg zostanie unieważniony.

Aktualizacja, 18.06.2021 r.

Ogłoszono przetarg na realizację zadania. Otwarcie ofert zaplanowano na 6 lipca. Prace mają potrwać 4 miesiące od daty podpisania umowy.

Aktualizacja, 26.03.2021 r.

Trwa uzyskiwanie niezbędnych pozwoleń i decyzji administracyjnych. Po skompletowaniu niezbędnych dokumentów przystąpimy do ogłoszenia postępowania na roboty budowlane w ramach zadania.

Aktualizacja, 11.01.2021 r.

Ze względu na skomplikowany proces uzgodnieniowy, prace nad opracowaniem projektu zakończą się w marcu 2021 r. Realizacja inwestycji zaplanowana jest na dalszą część roku.

Aktualizacja, 29.10.2020 r.

Trwają uzgodnienia dokumentacji projektowej z kompetentnymi jednostkami miejskimi. Prace budowlane przewidziane są na 2021 rok. 

Aktualizacja, 27.05.2020 r.

Podpisano umowę na opracowanie dokumentacji projektowej, którą przygotuje biuro Projektowanie i Obsługa Inwestycji Piotr Wojczal. Koszt projektu to niecałe 21 tys. złotych. Prace nad opracowaniem zakończą się we wrześniu 2020 r.